bfz e-shop > Novinky > Webináře > Facebook pro firmy. Má smysl?

Facebook pro firmy. Má smysl?

Firemní facebook

Facebook je mrtev. Nebo ne?

Ačkoliv je milován i zatracován a ani jemu se nevyhnuly různé kauzy a skandály, naštěstí mrtev není. Ba naopak, Facebook je stále živý kanál, plný reálných lidí a firem. Naštěstí pro spoustu firem, které využívají sílu této sociální sítě pro budování základny fanoušků i prodej výrobků a služeb.

Ano firem.

Máte firmu, ale firemnímu profilu se stále vyhýbáte?

Pracujete pro společnost, kde je stále Facebook na seznamu zakázaných slov a nikdo s ním nechce nic mít?

Facebook pro firmy = výborný marketingový kanál

Dnes je na vzestupu Instagram, protože stále více lidí si raději prohlíží obrázky a videa než čte. Instagram ale není vhodný pro každou firmu. Pokud nemáte možnost vkládat každý den cool fotky a videa nebo co fotit, je možná Facebook ten správný kanál, jak kolem sebe vybudovat základnu fanoušků a následně i zákazníků.

Fotky a videa jsou na Facebooku také důležité, ale přeci jen obsah je variabilnější. Skupina lidí pohybujících se na Facebooku je široká co do věku i zájmů

Fanoušek nebo zákazník?

A co když obojí? Fanoušek je přeci nejlepší zákazník a navíc zákazník, který se vrací. Když se o svoji firemní facebookovou stránku budete dobře starat, budou vaši nadšení fanoušci i nadšenými zákazník. Budou se vracet a budou vás doporučovat.

Komunikační kanál

Facebook je skvělým kanálem pro to, sdílet fotky svých produktů i zákulisní fotky, informovat o službách, vkládat videonávody, události… Lidé mohou vše, co uveřejníte sdílet, lajkovat a komentovat. Tím se přirozeně váš obsah dostane mezi další okruh lidí. Organický dosah není, co býval, ale stále je a i bez placené reklamy lze docílit nárůstu relevantních fanoušků. Záleží na kvalitě vašich příspěvků a na tom, zda vzbudí zájem vašich fanoušků.

Z Facebooku stal i velmi silný komunikační kanál. Zaslání zpráv je velmi jednoduché a stále více lidí toho využívá i v komunikaci s firmami. A očekává okamžitou odpověď. Na to při správě firemního profilu nesmíte zapomínat. Messenger má téměř každý na svém mobilu a je na příjmu neustále.

Jak na firemní profil?

Facebookové prostředí je intuitivní a založit si stránky zvládne skoro každý. Firemní stránka má ale svá specifika. Pokud chcete ušetřit čas při hledání informací jak na to a získat cenné informace od odborníka, doporučujeme webinář Firemní stránka na Facebooku. Na webináři půjdete krok za krokem při zakládání firemní stránky a získáte ucelený přehled o tom, jak svůj profil spravovat.

Během dvou hodin dostanete nejen základní informace, o tom, jak si firemní Facebook založit, ale také se naučíte měřit návštěvnost, naučíte se definovat své zákazníky a dostanete typy na tvoření úžasných příspěvků. Správa Facebooku pro vás bude hračka.

Víte, že je firemní stránka je jen začátek online marketingu? Chcete se naučit víc?

Navštivte sekci webináře, kde najdete další zajímavé webináře kurzy online marketingu.