bfz e-shop > Webináře > Marketing > PPC reklama Google Ads – část 2. (obsahová síť)

Detail webináře

Název webináře PPC reklama Google Ads – část 2. (obsahová síť)
Začátek webináře 17.04.2019
  9:00
Rozsah 2 hodin
Volná místa 15
  Další termín
Cena bez DPH 990,- Kč
Cena včetně DPH 1 198,- Kč
Lektor Lukavská Pavla Ing.
Dodavatel bfz-vzdělávací akademie s.r.o.

Popis webináře

Oslovujte již své zákazníky ve vyhledávači Google, ale chtěli byste být více vidět i na webech, které mohou vaši potenciální zákazníci navštěvovat? Právě pro vás je určen tento webinář, v kterém se dozvíte, na jakých webech se může zobrazovat vaše reklama, na koho a podle jakých parametrů můžete v obsahové síti cílit.

Webinářem vás provede specialistka online marketingu a zkušená lektorka Ing. Pavla Lukavská.

Co mi kurz přinese?

  • oslovíte ještě více vašich potenciálních zákazníků na partnerských webech Google
  • pochopíte a osvojíte si reklamu v obsahové síti
  • naučíte se, jak správně zacílit na vaše potenciální zákazníky na tématicky relevantních webech
  • zjistíte, na co si dát při vytváření reklam pozor a jak nepřicházet nerelevantními prokliky o peníze

Komu je kurz určený?

  • všem, kteří již pracují s reklamou ve vyhledávací síti a chtějí oslovit více zákazníků na partnerských webech Google
  • pracovníkům v marketingu, kteří si chtějí doplnit vzdělání v online marketingu
  • menším firmám, podnikatelům a živnostníkům, kteří chtějí propagovat své služby a výrobky na tématicky relevantních internetových stránkách

Vstupní předpoklady:

  • znalost reklamního systému Google Ads
  • znalost základních pojmů PPC a schopnost vytvoření reklamy ve vyhledávání
  • doporučujeme absolvování webináře PPC reklama Google Ads – část 1. (možné zakoupit i videozáznam)

Obsah kurzu:

  • na jakém principu funguje obsahová reklama Google Ads a na jakých webech se může zobrazit
  • přípravy před vytvářením reklam
  • druhy cílení v obsahové síti partnerských webů Google
  • nastavení kampaní v Google Ads
  • vytvoření reklamy v obsahové síti
    • grafická reklama – praktická ukázka v Ads
    • responzivní/kombinovaná reklama – praktická ukázka v Ads
  • měření a vyhodnocování: jaké parametry sledovat v Ads
  • praktické tipy, jak zlepšit úspěšnost kampaní
  • TIP: Proč vylučovat nevhodný obsah, u kterého se reklama může zobrazit