Popis kurzu:
Kurz je určen pracovníkům v sociálních službách a sociálním pracovníkům, kteří jsou v přímé péči a mají problém navázat vztah s nekomunikujícími nebo nespolupracujícími klienty. Cílem kurzu je zvýšit sociálním pracovníkům kompetence v komunikaci s klienty. Účastníci kurzu budou seznámeni s cíli sociální práce a komunikace, s rolí pracovníků v přímé péči, vztahem pracovníka s klientem a s chybami při utváření vztahu. Seznámí se základy komunikace a s chybami, které mohou při jednání nastat. Dále se seznámí s typy klientů, tedy s nekomunikujícími, nespolupracujícími i tzv. „problémovými“ klienty a se specifiky komunikace s nimi. Seznámí se také s jednotlivými metodami zjišťování potřeb klientů. Součástí kurzu je i nácvik modelových situací. Kurz je teoreticko-praktický.Momentálně nejsou žádné volné termíny, zaslat poptávku na tento kurz.
Dodavatel: bfz o.p.s., společnost není plátce DPH.
Číslo akreditace: A2022/0875-SP/PC
Popis kurzu:
Kurz je určen pracovníkům v sociálních službách a sociálním pracovníkům, kteří jsou v přímé péči a mají problém navázat vztah s nekomunikujícími nebo nespolupracujícími klienty. Cílem kurzu je zvýšit sociálním pracovníkům kompetence v komunikaci s klienty. Účastníci kurzu budou seznámeni s cíli sociální práce a komunikace, s rolí pracovníků v přímé péči, vztahem pracovníka s klientem a s chybami při utváření vztahu. Seznámí se základy komunikace a s chybami, které mohou při jednání nastat. Dále se seznámí s typy klientů, tedy s nekomunikujícími, nespolupracujícími i tzv. „problémovými“ klienty a se specifiky komunikace s nimi. Seznámí se také s jednotlivými metodami zjišťování potřeb klientů. Součástí kurzu je i nácvik modelových situací. Kurz je teoreticko-praktický.
Co mi kurz přinese:
Délka: 8 hodin teoretické a praktické výuky
Forma studia: prezenční
Způsob ukončení studia: Závěrečný písemný test
Komu je kurz určený?
Vstupní předpoklady: žádné
Program nebo obsah: