Využití asertivity při jednání s klientem

Popis kurzu:

Kurz je určen sociálním pracovníkům a pracovníkům v sociálních službách, kteří při své práci jednají s klienty. Cílem kurzu je seznámit účastníky se základními informacemi z oblasti asertivity a asertivní komunikace. Účastníci budou seznámeni se základními pojmy, jak je možné využít asertivní komunikaci při své práci a jak se asertivní komunikace liší od jiných komunikačních stylů. Osvojí si druhy komunikačních stylů (agresivita, pasivita, asertivita), dozví se, jak je možné se bránit manipulativnímu jednání a jaké jsou projevy manipulace.
Datum Čas Místo Volná místa Cena    
Datum
28.4.2021
Čas
8:30
Místo
Volná místa
10
Cena
1 280 Kč
Více informací Objednat
Datum
10.3.2021
Čas
8:30
Místo
Karlovy Vary
Volná místa
12
Cena
1 280 Kč
Více informací Objednat
Datum
16.2.2021
Čas
9:00
Místo
Plzeň
Volná místa
8
Cena
1 280 Kč
Více informací Objednat
Datum
10.3.2021
Čas
9:00
Místo
Praha
Volná místa
12
Cena
1 430 Kč
Více informací Objednat

Dodavatel: bfz o.p.s., společnost není plátce DPH.

Popis kurzu

Využití asertivity při jednání s klientem (Úvod do problematiky)

Číslo akreditace: 2017/0088-SP/PC

Popis kurzu:

Kurz je určen sociálním pracovníkům a pracovníkům v sociálních službách, kteří při své práci jednají s klienty. Cílem kurzu je seznámit účastníky se základními informacemi z oblasti asertivity a asertivní komunikace. Účastníci budou seznámeni se základními pojmy, jak je možné využít asertivní komunikaci při své práci a jak se asertivní komunikace liší od jiných komunikačních stylů. Osvojí si druhy komunikačních stylů (agresivita, pasivita, asertivita), dozví se, jak je možné se bránit manipulativnímu jednání a jaké jsou projevy manipulace.

Účastníci budou seznámeni s asertivními právy, možnostmi jejich uplatnění v praxi v sociálních službách, se základními asertivními technikami a procvičí si je v praxi. Naučí se používat asertivitu v emocionálně vypjatých situacích, stejně jako řešit konflikty a různé specifické problémy s klientem. Nácvik bude probíhat na konkrétních příkladech z praxe účastníků kurzu.

Co mi kurz přinese:

  • Získáte základní informace z oblasti asertivity.
  • Naučíte se využít asertivní komunikaci v praxi sociálních služeb.
  • Seznámíte se s možnými komunikačními styly.
  • Naučíte se poznat manipulativní chování, rozpoznat jeho projevy a reagovat na manipulaci.
  • Seznámíte se s asertivními právy a možnostmi jejich uplatnění v praxi.
  • Naučíte se využít asertivní techniky, které v praxi uplatníte při jednání s klientem.
  • Budete umět využít asertivitu v emocionálně vypjatých situacích, při řešení konfliktů a problémů s klientem.

Délka: 8 hodin teoretické výuky

Forma studia: prezenční

Způsob ukončení studia: Rekapitulace probírané látky

Komu je kurz určený?

  • Pracovníkům v sociálních službách
  • Sociálním pracovníkům

Vstupní předpoklady: žádné

Program nebo obsah:

  • Úvod
  • Úvod do problematiky asertivity a asertivní komunikace
  • Využití asertivity při jednání s klienty
  • Asertivní dovednost
  • Asertivní techniky
  • Využití asertivity v praxi
  • Závěr

Reference

Lektorka super, skvělý přístup k výkladu, velká praktičnost. Prostory učebny při větším počtu účastníků stísněné.
Simona Peteříková
Pečovatelská služba Planá
Já jsem velice spokojená. Líbí se mi ,že přednášející uvádí i příklady z praxe, není to jenom čtení z prospektů, vždy je k tomu pěkný výklad. Školení, kterých jsem se zúčastnila mají "šťávu", není to nudné.
Daniela Hloušková
SOS -vesnička Doubí, K.Vary - ZDVOP
"Lektoři mají znalosti i v jiných oblastech a tyto znalosti různě propojují. Mají mnoho praktických příkladů s různými cílovými skupinami. Objevila jsem tyto kurzy teprve tento rok, ale jsem s nimi spokojená, pokud budou, tak je budu nadále navštěvovat v rámci akreditovaných kurzů pro sociální pracovníky."
Bc. Pražáková Lucie
Sociální služby města Mimoň p.o.
"S kurzem s názvem "Právo na přirozené riziko" jsem byla velice spokojená. Lektorka byla milá, dostala jsem vždy odpověď na své dotazy. Celkově organizace kurzu byla velice dobře zvládnuta, ráda v budoucnu opět nějaký kurz pořádaný bfz navštívím."
Bc. Petra Rozinajová
Agentura Pondělí z.s. (Rumburk)
"Kvalita kurzu je vždy na výborné úrovni a ráda je navštěvuji. Lektorky jsou velmi vstřícné a rady odpovídají na všechny dotazy. Opravdu se vždy ráda účastním."
Marcela Pečená
Obecní úřad - terénní pečovatelská služba
"S průběhem kurzu jsem byla velice spokojená. Výuka byla zajímavá, přínosná a odborná. Lektoři byli lidé, kteří vědí, o čem mluví a vyznají se. Jejich hodiny jsou poučné."
Šárka Klímová
studentka
"Dobrý den, byla jsem velice spokojená. Kvalita kurzu, učebna i lektorky, hlavně pí. Prudká."
Jindřiška Lepičová
Domov pro seniory Na Pahorku Litoměřice
"S kurzem jsem byla spokojená, organizace výborná a lektorky kvalitní a příjemné."
Iva
Domov pro seniory
"Jsem spokojena se všemi kurzy které jsem dosud navštívila."
Pavlína Ruschilová
SNN Most
"Kurzy od Vaší společnosti, jsou velice hezké, praktické a velmi dobře uchopitelné. Rádi Vaše služby využíváme právě z tohoto důvodu."
Mgr. Radka Honzajková
Centrum pro zdravotně postižené ÚK, o.p.s.
"S organizací kurzu jsem byla spokojená. Informace přišly včas. Prostředí bylo příjemné a občerstvení dostačující :-) Lektorka byla parádní, kurz byl výživný, akční."
Petra Prachařová
Dobrovolnické Centrum z.s.
"Jak jsem uvedla v hodnotícím formuláři, byla jsem spokojena jak s formou, prostředím i prezentací."
Karina Sobotková
FOD
"Kursy hodnotím positivně, pomáhají mi otevřít dveře do problematiky soc.služby a načerpat poznatky které neznám i z jiných poskytovatelů soc. služeb."
Jiří Černý
Kolpingova rodina
"Příjemné prostředí, Příjemná lektorka, Informace dostačující, Dozvěděli jsme se vše, co jsme potřebovali vědět. Doporučuji."
Monika
"Kurz byl velmi naučný a hodně informací jsem si z kurzu odnesla..."
Lenka
Slunečnice DPS Driten
Zúčastnil jsem se kurzu na téma Základy komunikace v týmu a týmové spolupráce. S kvalitou kurzu jsem spokojen, kurz byl veden na odborné úrovni a paní lektorka měla dobré odborné znalosti o daném tématu. Dozvěděl jsem se také mnoho zajímavých poznatků z praxe od ostatních účastníků kurzu. V budoucnu se určitě rád zúčastním dalšího kurzu v této organizaci.
Mgr. Michal Brezula
Denní a pobytové sociální služby, p.o., Česká Lípa
Kurz byl velice dobře organizován. Oceňuji především lidský přístup a kurz formou společné diskuze.
Pavla Zenková
Déčko Liberec z.s.
Kurz ʺKonflikty- řešení a vyjednáváníʺ byl pro mě velmi přínosný. Lektorka přednášela atraktivní formou - střídala teorii s drobnými cvičeními a sledováním videí k tématu.
Bc. Petra Rozinajová
Agentura Pondělí z.s.- Rumburk
Byla jsem velice spokojena s kurzem Řešení konfliktů a vyjednávání. Uspořádání učebny je pohodlné a tudíž sledování kurzu bylo ničím nerušeno, paní lektorka je velice příjemná a stylem výuky a svou rétorikou umí hodně zaujmout a člověka tzv. vtáhne do probíraného programu......
Jana Steininger
Muži a Ženy o.p.s.
Myslím, že byl kurz v pěkných prostorách s velice sympatickou lektorkou. Byla jsem spokojena.
Markéta Pilařová
SSMCL
S kurzy jsem spokojená, se zaměřením kurzů, s organizací a nejvíce s lektory. Zatím jsem se setkala s příjemnými lektory, kteří dovedou posluchače zaujmout a sdělit jim spoustu nových informací pro naší práci v sociální oblasti. Pro mě jsou Vaše kurzy opravdu přínosem a doufám, že i v příštím roce si budu moci z daných témat vybrat a naše spolupráce bude pokračovat. Děkuji.
Jana Tryhubová
Diakonie Most
Kurz - Základy komunikace v týmu a týmová spolupráce: příjemná atmosféra kurzu, paní lektorka příjemná a hlavně empatická, pozitivně naladěná, optimistický přístup k různým krizovým situacím a jejich návrhu řešení. Organizace výborná. Děkujeme
Anděl Strážný, z.ú.
Kurz „Základy komunikace v týmu a týmová spolupráce“ byl velice zajímavý a přínosný. Není vůbec nic, co bych mohla vytknout.
Pavla Zenková
Déčko Liberec z.s.
Individuální plánování s uživatelem sociální služby. Jako vždy spokojenost s paní lektorkou Bc. Ivetou Malou. Vždy uvádí dobré případy z praxe a vše je o komunikaci mezi ostatními účastníky kurzu. Organizaci a prostředí taktéž hodnotíme kladně.
Helena Slaboňová, Iveta Šubrtová
Město Jablonné v Podještědí
Přednáška srozumitelná, paní školitelka příjemná. Školení bylo přínosem. Ráda se opět při další školicí akci zúčastním.
Eva Králová
DOMOV U SPASITELE
Využíváme Vaše kurzy často a vždy jsme zcela spokojeni.
NZDM Přízemí
Světlo Kadaň
Individuální plánování, velká spokojenost s lektorkou i organizací kurzu
Eva Řezníčková
Domov u Spasitele, Frýdlant v Čechách
Přednáška byla poučná a srozumitelná. Paní školitelka přednášela srozumitelně a ráda zodpověděla i dotazy na víc.
Věra Vrublová
DOMOV U SPASITELE
Všechny kurzy jsou super.
Ruschilová Pavlína
SNN Most
Jsem velmi spokojená.
Dita Wollenheitová
Město Hošťka
Prevence syndromu vyhoření - lektorka úžasná, srozumitelný výklad přizpůsobený potřebám pracovníků v pomáhajících profesích. Na počet 18 účastníků stísněný prostor přednáškové místnosti.
Raková Zdeňka, DiS.
Magistrát Města Chomutova
Trénink paměti - naprostá spokojenost.
Jaroslava Valdmanová
Město Hartmanice
V prosinci jsem se zúčastnila kurzu Psychohygiena. Kurz byl příjemný, lektorka skvělá. Určitě jsem se dozvěděla několik užitečných rad a tipů, které se pokusím využít v praxi.
Ivana Pokorná
KOSTKA Krásná Lípa
Byl jsem velmi spokojený.
Tomáš
Světlo Kadaň z.s.
Všechny kurzy pořádané bfz, kterých jsem se účastnil byly na vysoké úrovni a profesionálně vedeny. Poslední kurz, který jsem absolvoval byl ʺŘešení konfliktů a vyjednáváníʺ, který lektoroval pan Mgr. Michal Tomčík, PhD. Na kurzu vedeným tímto lektorem jsem byl poprvé, ale jistě se rád účastním i případných dalších kurzů tohoto lektora.
Josef Med